مقالات آموزشی پارابین

مراحل آموزش رنگ نمای ساختمان

مراحل آموزش رنگ نمای ساختمان

هنگامی که از کنار برخی ساختمان ها عبور می‌کنید، نمای فرسوده و بی رنگ و لعابی را مشاهده می‌کنید که زیبایی ساختمان را از بین برده است. با افزایش آلودگی و دیگر شرایط زیست محیطی، مواد به کار رفته در نمای ساختمان تیره رنگ شده و زیبایی و جذابیت اولیه خود را از دست می‌دهند. همچنین برخی افراد از یکسان بودن نمای ساختمان خود با ساختمان های اطراف خسته شده و به فکر تغییراتی افتادند.

همین موضوعات باعث شد تا رنگ نمای ساختمان به صنعت ساخت و ساز ورود کند. رنگ نما پوششی است که در برابر گرما و رطوبت عایق بوده و باعث زیباتر شدن نمای ساختمان خواهد شد.

زیبایی خیره کننده یک ساختمان به نوع ساخت و رنگ هایی که در بدنه آن استفاده شده بستگی دارد. به همین دلیل بهتر است برای رنگ کردن نمای ساختمان اقدام کنید تا روح تازه ای به محل سکونت خود ببخشید. برای این کار لازم است با آموزش رنگ نمای ساختمان آشنا شوید تا در صورت لزوم، بتوانید از آن استفاده کنید.

آماده سازی های قبل از آموزش رنگ نمای ساختمان

قبل از آشنایی با آموزش رنگ نمای ساختمان، باید با مراحل آماده سازی آشنا شوید تا برای انجام این کار، تمامی جزییات مورد نظر را در نظر بگیرید و سپس اقدام کنید. قبل از شروع به رنگ آمیزی ساختمان، باید آماده سازی های اولیه را انجام دهید. برای شروع این کار، ابتدا باید نمای بیرون ساختمان را به خوبی شستشو دهید تا آلودگی ها و گرد و غبار آن از بین بروند. این کار باعث می‌شود رنگ به شکل بهتری جذب نما شود و در زمان طولانی تری جلوه خود را حفظ کند. اگر خودتان قصد شستشوی نما را دارید، می‌توانید از یک برس و شیلنگ استفاده کنید. در صورتی که این کار را به افراد متخصص بسپارید، آنها از دستگاه فشار آب استفاده می‌کنند که تاثیر بهتری نسبت به برس خواهد داشت.

بعد از شستشوی نما، باید رنگ هایی که روی نما پوسته شده اند را جدا کنید. از آنجایی که برای رنگ نمای ساختمان نیاز به سطحی صاف و تمیز دارید، انجام این کار امری بسیار ضروری و تاثیر گذار است. برای انجام  بهتر اینکار می‌توانید با سمباده زدن سطح، نمایی صاف و تمیز برای رنگ آمیزی ایجاد کنید.

در مرحله بعد، اگر نما دارای حفره یا شکافی است، باید آنها را با بتونه پر کرده و نما را بازسازی کنید. توجه کنید که در هنگام بازسازی نما، درز پنجره ها را به وسیله درزگیر بپوشانید تا گرد و خاک وارد ساختمان نشود.

آموزش رنگ نمای ساختمان

پس از انجام تمام مراحل آماده سازی، باید رنگ آمیزی نما را شروع کنید. برا این کار بهتر است از قلم موی تمیز و با کیفیت استفاده کنید. در نظر بگیرید که استفاده از اسپری رنگ بدون مهارت لازم، نتیجه ی مطلوبی به شما نخواهد داد. دقت کنید که قلم مو برای سالم ماندن، پس از هربار استفاده نیاز به شستشوی صحیح دارد.

آشنایی با آموزش رنگ نمای ساختمان باعث می‌شود برای انجام این کار، ماهرانه عمل کنید و نتیجه دلخواه خود را بدست آورید. برای رنگ کردن نما، باید از قسمت بالا و سمت چپ شروع کنید. هنگامی که از بالا رنگ آمیزی می‌کنید، مقداری رنگ به سمت پایین نشت کرده که بعدا با رنگ آمیزی قسمت پایین، اصلاح خواهد شد. رنگ کردن از سمت چپ باعث می‌شود بهتر متوجه ایرادات و جاهای خالی شوید.

برای رنگ نمای ساختمان، بهتر است همراه با سایه حرکت کنید تا در قسمت هایی که نور آفتاب به آنها می‌تابد، مشغول رنگ آمیزی نباشید. همچنین از شرایط آب و هوایی اطلاع دقیق داشته باشید تا هنگام بارش برف یا باران، در حال فعالیت نباشید. اگر رنگ نما هنوز خشک نشده باشد، بارش باران باعث شسته شدن آن خواهد شد.

رنگ کردن نمای سنگ ساختمان

برای رنگ کردن سنگ های به کار رفته در نمای ساختمان مانند سنگ گرانیت مشکی، باید از رنگ مخصوص استفاده کنید. برای این کار لازم است جنس و رنگ سنگ را در نظر بگیرید و رنگ متناسب با آن را تهیه کنید. برای رنگ کردن سنگ گرانیت مشکی، باید رنگ نمای با کیفیتی تهیه کنید تا بتواند جلوه و جذابیت گرانیت مشکی را زنده کند. برای خرید رنگ مشکی گرانیت، ما به شما رنگ سه جزیی مشکی سنگ گرانیت را پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ که توسط مجموعه پارابین تولید می‌شود، گرانیت مشکی را که در اثر آلودگی هوا کدر شده است، مانند روز اول جذاب و تیره خواهد کرد. شما با مراجعه به سایت پارابین، می‌توانید در قسمت محصولات، کلیپ استفاده از رنگ سه جزیی مشکی سنگ گرانیت را بر روی یک گرانیت کدر مشاهده کنید. این رنگ نما، مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت داشته و از کیفیت بالایی برخوردار است. پس از استفاده از رنگ سه جزیی، نمای جدیدی برای گرانیت های ساختمان خود خواهید ساخت.

کافی است برای سفارش خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات گروه صنعتی و تولیدی پارابین با شماره تماس 02171057969 ارتباط برقرار کنید تا مشاوران متخصص پارابین شما را یاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *